Heb je een klacht over Blink? Een vraag?
Blijf er niet mee zitten: plan je gratis belafspraak.
Je hebt een bus Blink gekocht, onze gebruikersgids bekeken en ons reinigingsmiddel uitgeprobeerd. Waarvoor dank.
Maar wat blijkt nu?
Je krijgt niet het resultaat dat we jou beloofden.
Een telefoontje kan dan wonderen doen:
we bekijken samen met jou waarom het resultaat tegenvalt.
Hier alvast enkele bekende oorzaken:
- Het water waarmee je afspoelt, is niet zacht/onthard genoeg
- Je gebruikt te weinig Blink of het product werd verdund terwijl dat niet hoefde
- De lagedrukspuit/druksproeier vernevelt niet optimaal
- Je gebruikt te weinig druk of te weinig water bij het afspoelen
- Het vuil is té hardnekkig voor een reiniging zonder aanraking
- Je hebt een bepaald type autolak waardoor Blink minder goed werkt
Hoe los je je klacht zo snel mogelijk op?
Je kan 2 dingen doen.
1. Je bekijkt onze gebruikersgids nog eens en kijkt wat de oorzaak kan zijn.
Ook bij onze vaak gestelde vragen vind je nuttige info.
2. Je maakt het jezelf makkelijk en plant een belafspraak met onze productexpert Mark. Op een tijdstip dat jou het beste past. Tijdens dat gesprek probeert Mark jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Op welk tijdstip kan je een belafspraak inplannen?
Elke woensdagvoormiddag en elke zaterdagvoormiddag, van 9 uur t.e.m. 12 uur.
Hoelang duurt dat gesprek?
30 minuten is voldoende om je klacht op te lossen.
Hoe kan je een belafspraak inplannen?
Belangrijk!
- Vermeld in je e-mail op welke dag en welk tijdstip je wil bellen.
- Wil je dat Mark jou opbelt? Vermeld dan zeker je telefoonnummer.
- Reserveer je belafspraak minstens 24 uur van tevoren.
Nog een tip:
Omschrijf je probleem duidelijk in je e-mail. Dat bespaart tijd want zo komt Mark sneller met een oplossing.